Menu
Impreuna prin lume

13 Plaje din Tenerife

Am descoperit multe plaje in vacanta noastra din Tenerife, insa unele dintre ele ne-au ramas in minte pentru totdeauna. O parte din ele chiar ne-au facut sa revenim si a doua oara, sa le admiram si sa ne bucuram impreuna pe nisipul lor aproape fierbinte.

Mai aveam cu siguranta o multime de alte plaje frumoase de descoperit si de explorat, insa le-am lasat pentru o data viitoare, pentru ca Tenerife a ramas in acest moment in topul preferintelor noastre atunci cand vorbim despre locuri pe care sa le revedem cel putin inca o data in viata asta.

Ce am mai vazut deosebit in vacanta noastra de o luna din Tenerife puteti gasi aici.

Fiecare plaja a avut ceva special pentru noi. Fie ca era vorba despre nisip, de usurinta de a intra in apa, de spatiul in care nazdravanii puteau sa alerge in voie, de peisajul de la apus, sau de valurile involburate si totodata spectaculoase.

Am scris povesti cu picioare mici pe nisipul negru, am adunat scoici si crabi si ne-am intors acasa cu amintiri noi si frumoase.

1. Playa del Roque de Las Bodegas

Plaja aceasta a fost preferata noastra ca peisaj. Am locuit 10 zile in oraselul Taganana care se afla intr-o zona de munte minunata. Aici e greu sa ramai nepasator la ceea ce te inconjoara. Verdele crud al padurilor din zona Anaga, inaltimile serpentinelor care iti ofera privelisti superbe, dar si oceanul care isi sparge valurile in stancile semete ce-i admira albastrul sunt efectiv un spectacol. Dar un spectacol misto care te face sa visezi si sa uiti de griji sau de timp.

Exact asta ni s-a intamplat si noua cat timp am stat aici, iar aceasta plaja a contribuit cu siguranta la toata aceasta “terapie”. Am prins oceanul si linistit, dar si extrem de furios, am facut baie in unele zile, iar in altele doar am admirat valurile involburate.

Erau o gramada de oameni care opreau pe aceasta plaja cu nisip negru doar pentru poze sau pentru a admira apusul, dar si mai multi pentru a manca la cele 2 restaurante locale aflate pe drumul de la baza muntelui. Despre unul dintre ele am scris si noi in articolul de aici, pentru ca ne-a impresionat mult gustul mancarii si felul in care ea arata.

2. Playa de Las Teresitas

Plaja aceasta este poate cea mai altfel dintre toate celalalte, desi fiecare e unica in felul ei. Este o plaja artificiala cu nisip adus din Sahara, dar si cu palmieri sub umbra carora te poti adaposti de soare. Mare grija insa la furnicile care misuna in gasca pe tulpinile dar si la baza lor.

Pe aceasta plaja probabil ca le-a placut nazdravanilor cel mai mult pentru ca nisipul este extrem de fin si apa lina si numai buna ca adancime pentru ei. Datorita digului creat de oameni ca sa protejeze plaja, valuri nu sunt aproape deloc si mai degraba apa este ca suprafata unui lac, sau noi cel putin asa am gasit-o de fiecare data cand am ajuns aici.

Dansuri nazdravanesti

Roata mamei se-nvarteste 😋

Castel nazdravan

Dansul apusului

Nazdravanii visand la o vacanta pe un vas de croaziera

3. Playa del Duque

Desi nu am reusit sa intram in apa oceanului pe aceasta plaja din cauza valurilor prea mari, acest loc ne-a ramas in suflet datorita peisajului, dar si a faptului ca aici ne-am vazut nazdravanii extrem de fericiti ca erau in vacanta pe o insula inconjurata de ocean.

Dans tribal de nazdravani fericiti

– Tati, tu poti intra in apa asta rece ca gheata? 😋

Nu scapa nici un damb de talpile nazdravanilor curiosi 😋

4. Playa de El Bobo

Este o plaja deloc mare, insa destul de prietenoasa pentru cei cu nazdravani dornici de balaceala. Aici am luat primul val in freza si tot aici am admirat un apus in slipi intr-o liniste deplina. Desi faleza aflata la doi pasi era extrem de aglomerata, apusul parca era doar pentru noi patru, caci nu-l mai admira nimeni asa cum am facut-o noi.

Hai ca nu e asa mare, nu va temeti, copii!

O sa ne ude doar putin…

…putin prea mult 🤣

Bucuria de a avea o plaja doar pentru noi ❤️

Dans de fericire

Vanatorii de comori

Pa, pa, Soare! Ne vedem maine 😋

Lupte fratesti la apus

5. Playa de Las Americas

Aici am calcat prima oara pe o plaja in Tenerife. A fost prima plaja vizitata de noi si cea care ne-a lasat o impresie destul de puternica. Gandindu-ma acum, nici baie nu am putut face, nici nisipul nu era chiar fin cum ne place noua. Dar totusi plaja asta avea ceva. Altceva decat ceea ce vazusem noi pana atunci.

Erau o multime de surferi pe aceasta plaja, dar si de oameni cool care stateau si doar priveau cum cei mai priceputi profitau de fiecare val ce venea din departare. Oameni care se adunau in jurul prosoapelor pentru a se bucura de timp de calitate impreuna in timp ce ascultau muzica misto.

Parcarea era plina de rulote misto la care am tanjit, rulote pe care se sprijineau multe placi si costume de surf sub razele calde ale soarelui. In departare puteam vedea o multime de parapantisti care pluteau lin deasupra crestelor celor mai apropiati munti, dar si insula La Gomera care parea inghitita partial de un nor pufos.

In zare se vede La Gomera care se scalda intr-un nor mare si pufos

6. Playa de la Tejita

Am ajuns aici cumva din greseala, dar am gasit o plaja misto, salbatica, fara nici un loc de unde sa-ti poti cumpara macar o apa. Avea insa cateva sezlonguri pentru cei mai putin dornici de a sta cu fundul gol in nisip si nu spun gol degeaba.

Cetatea nudistilor imbracati 😋

Aici se aduna in general oamenii care prefera nudismul sau topless-ul, iar daca ajungi sa treci pe partea cealalta a digului din capatul plajei, vei gasi o mare comunitate LGBT care se bronzeaza peste tot fara retineri. Asa am fost pusi in situatia de a le explica nazdravanilor pentru prima oara care e treaba cu aceasta comunitate.

A trebuit sa trecem dincolo de dig pentru ca acolo era o duna de nisip unde baietii ne-au tarat pentru a se distra si mai ales pentru a manca si aduna nisip in locuri unde nu credeam ca vor avea nisip vreodata.

Asa am ajuns sa trecem printre oamenii din comunitatea LGBT si evident ca Rares si Calin au inceput sa puna tot felul de intrebari cand i-au vazut. M-am bucurat cumva de aceasta experienta, mai ales ca feedback-ul copiilor a fost unul pozitiv, plin de intelegere si lipsit de judecata.

Pestisorul prins de marele pescar al familiei noastre, dar eliberat imediat dupa pentru a nu-l omori, caci nu acesta este scopul pescarului nazdravan

7. Playa Candelaria

Pe aceasta plaja doar ne-am plimbat cateva minute bune, insa nu am facut-o degeaba. Aici am invatat de la o doamna care locuia in zona, ca oceanului i se aduc ofrande in semn de multumire. Oamenii ii multumesc oceanului pentru hrana si pentru viata pe care le-o ofera. Ii multumesc aducandu-i flori, iar oceanul le primeste cu valurile sale blande sau involburate de fiecare data.

Ofranda pentru Oceanul Atlantic 💐

8. Playa del Medano

Citisem despre acest loc si l-am gasit exact ca in descrierile de care ne-am lovit in online. Este o plaja spectaculoasa mai ales atunci cand e plina de oameni care fac Kite-surf. Aici am facut ultima baie din vacanta noastra pe o vreme superba de 30 de grade si un ocean caldut si prietenos.

Tot aici ne-am bucurat de trante in dune mici de nisip extra fin si de privelisti multicolore datorita kite-urilor.

9. Playa de Almaciga

Pozitionata intre Playa de Benijo si Playa del Roque de las Bodegas, aceasta plaja este destul de misto pentru iubitorii de valuri. Noi nu suntem mari fani, asa ca am admirat-o din drumul care o inconjoara si doar ne-am bucurat de priveliste. Insa a fost cam tot ce ne-a trebuit pentru ca peisajul este acumulator pentru bateriile ce trebuie reincarcate.

10. Playa Los Cristianos si Playa La Vista

Am petrecut aici o zi intreaga. Am cautat un loc cu apa linistita, iar golful acestor plaje ne-a ajutat in acest sens. Plajele sunt lungi si late, pline cu sezlonguri si destul de multi oameni. Faleza este extrem de populata si ea si plina cu magazine si restaurante.

Desi nu ne-a prins seara aici am presupus in urma a ceea ce am vazut in cursul zilei, ca este un loc extrem de aglomerat in special dupa apusul soarelui.

11. Playa del Camison

Am ajuns pe aceasta plaja doar seara dupa apusul soarelui, insa nisipul fin pe care l-am simtit sub talpi plimbandu-ne desculti, dar si amplasarea ei, ne-au facut sa credem ca este genul de plaja unde vin in special cei cazati in resortul de pe faleza.

Este un loc micut ce avea destul de multe sezlonguri stranse langa beach bar-ul din apropiere, iar apa oceanului era linistita datorita digului ce apara plaja formand un mic golf.

Resort-urile de langa plaja

12. Playa de Fanabe

Am ajuns aici dupa ce ne-am dat seama ca plaja Las Americas nu este pentru noi, fiind una dedicata in special surferilor. Plaja Fanabe este turistica, destul de populata, cu apa mica si nisip fin, numai buna pentru familiile cu copii. Aici le-a placut in special nazdravanilor pentru ca s-au putut balaci si fara noi, dar mai ales pentru ca nisipul era exact pe gustul lor, extra-fin.

13. Playa de Punta Larga

Pe aceasta plaja am ajuns intr-o seara, datorita unei scurte plimbari cu multe popasuri in drumul nostru spre apartamentul in care locuiam. Ne-a placut peisajul, ne-au placut pescarii amatori pe care i-am gasit aici si chiar si peticele de nisip ce formau aceasta plaja, pentru ca pareau ca iti ofera intimitate.

Tenerife a ramas locul nostru de suflet si acel taram magic unde ne-am intoarce oricand. Desi nu este singurul loc pe care ne dorim sa-l revedem, el este cu siguranta in topul listei.

2 Comments

• Tina
    12/01/2024 at 01:44

Buna. Mi-as dori sa-mi spuneți, ați fost in februarie in Tenerife și erau 30 de grade?

• Mami si Tati scriu
      12/01/2024 at 16:27

Buna,

Noi am fost in decembrie si putin din ianuarie si temperatura medie era de 25 de grade, iar la inceput de ianuarie am prins si zile cu 30 de grade. Din ce stiu si in februarie sunt cam la fel temperaturile, dar ca sfat iti pot spune ca in sudul insulei este mai cald decat in nord.

Vacante multe si frumoase iti dorim!