Menu
Impreuna prin lume

Cu maimutele nazdravane la Monkey Park in Tenerife

Ne-am decis undeva la jumatatea lunii noiembrie ca ne dorim o vacanta in Tenerife alaturi de copii. Prea multe planuri nu am facut pentru ca timpul a fost scurt, insa am apucat sa cautam in special locurile pe care ne doream sa le vizitam cu nazdravanii. Iar lista noastra nu a fost deloc scurta. Ce am facut intr-o luna intreaga in vacanta scrie mai detaliat aici.

Monkey Park

Monkey Park a fost primul loc pe care l-am bifat pe lista, desi nu era in topul dorintelor noastre. Ne-am gandit ca ar fi bun de incalzire pentru ce mai aveam de gand sa vedem ulterior. Intr-un final s-a dovedit a fi mai mult de atat.

Am ajuns usor la Raiul Maimutelor, caci asa l-au numit nazdravanii nostri. Asta pentru ca am avut o masina inchiriata pe toata perioada in care am stat in Tenerife si cu ea am mers peste tot.

Din punctul nostru de vedere este extrem de utila o masina pe insula, mai ales cand ai copii. Noi am facut aproximativ 40 de minute din Tabaiba de unde stateam atunci, pana in zona Los Cristianos unde este amplasat parcul. O alta varianta de a ajunge aici este taxiul.

Intrarea ne-a costat 33 euro pe toti patru. Adultii platesc 10 euro de persoana si copiii 5 euro, iar noi am mai platit 3 euro pentru o caserola cu mancare pentru animale. Am luat-o mai mult de curiozitate si la indemnul doamnei de la casierie.

Nu stiam exact ce gasim inauntru si la ce o sa ne foloseasca toate bucatile acelea de fructe si legume proaspete pe care le aveam la dispozitie. Apoi ne-a parut rau ca nu am mai luat inca una.

Monkey Park Tenerife Lemur la Monkey Park Monkey Park Tenerife Porcusori de Guineea la Monkey Park

In zona de acces in Monkey Park nu am fost neaparat impresionati, pentru ca totul parea mic si destul de ingramadit. Dupa ce am trecut de primul pod unde am admirat doi crocodili si cateva broscute testoase de apa, totul s-a transformat si noi am descoperit acel Rai al Maimutelor vazut de nazdravani.

Monkey Park

Desi stateau in custi, toate animalele erau foarte bine ingrijite, aveau suficient spatiu de joaca, somn, catarat si privit oameni ca noi care le zambeau, le faceau cu mana, le hraneau sau le pozau necontenit.Monkey Park Tenerife

Unele erau prietenoase, iar altele asteptau doar sa le mai dai ceva de mancare, desi aveau din belsug in locurile speciale pentru hrana. Am vazut la un moment dat o maimutica fara o labuta care l-a intristat putin pe Calin al nostru. Dupa ce a inteles micutul ca ei ii este bine acolo unde e pentru ca in acest fel primeste ajutor si hrana mult mai usor, s-a linistit.

Monkey Park TenerifeCe ne-a impresionat insa cel mai mult la Monkey Park au fost zonele cu animale aproape libere. Porcusori de Guineea, lemuri, iguane, broaste testoase, papagali si alte pasari umblau toate la un loc prin niste custi mari, in care vizitatorii pot intra si iesi cand doresc, le pot hrani, le mangaie sau doar stau de vorba cu ele. Si da, noi suntem inca in etapa in care punem intrebari animalelor si asteptam ca ele sa ne raspunda.

Monkey Park Tenerife

Monkey Park Tenerife Monkey Park Tenerife Monkey Park Tenerife Monkey Park Tenerife Monkey Park Tenerife

Cele doua maimute nazdravane ale noastre au fost fascinate de acest loc. Dar nu doar copiilor le-a placut, ci si noua. Ne-au zis la sfarsitul vizitei ca isi doresc sa revina la Monkey Park, pentru ca hranitul animalelor stand atat de aproape de ele li s-a parut fantastic. Ne-am prefacut ca nu pricepem limba maimutelor, insa cred ca toti patru ne dorim sa revenim in Tenerife curand.