Menu
Rupte din viata

2023 in 800 de cuvinte

Imi place ca la fiecare sfarsit de an sa fac un fel de retrospectiva a lui si sa-mi propun lucruri pentru cel care urmeaza.

Ma ajuta in primul rand sa constientizez ceea ce am trait in ultima perioada, cand de multe ori mi s-a parut ca doar alerg prin rutina zilnica. In al doilea rand ma ajuta sa-mi setez cateva obiective pentru anul urmator, de care mai apoi trebuie sa ma si tin daca tot mi le doresc si mai ales sa fac tot ceea ce tine de mine ca sa se indeplineasca ce mi-am propus.

Anul 2023 a fost un an bun pentru familia noastra din multe puncte de vedere, asadar ma uit in urma cu recunostinta si implinire, cu bucurie si mandrie.

A inceput cu noi intorcandu-ne dintr-o vacanta de 3 saptamani prin Scotia, unde desi nu am facut foarte multe lucruri fiind in vizita la sora mea proaspat insarcinata, aflata in greturi matinale si avand dispozitie mai putin placuta atunci cand era vorba despre plecat departe de baia ei de acasa, am reusit totusi sa facem cate ceva, memorabil de altfel datorita naturii spectaculoase din acel colt de lume.

Noua Scotia chiar ni se pare rupta din povesti si un altfel de lume fata de ceea ce am mai avut ocazia sa vedem pana in prezent.

Nu am apucat sa scriem inca nici pana astazi despre tot ce am facut si vazut pe acolo, dar despre locurile spectaculoase pe care le-am vazut pe Insula Skye si despre cateva din Edinburgh, am reusit in cele din urma sa povestim putin, ca sa pastram cat mai aproape amintirile.

Dupa ce am revenit pe meleagurile romanesti din taramurile vikingilor, ne-am propus cumva ca anul acesta sa calatorim ceva mai mult fata de alti ani si cred ca ne-a si iesit treaba asta cu plimbatul de colo colo, chiar daca nu lunar.

Nu stiu daca a fost neaparat mai mult ca in alti ani, insa stiu ca am vazut locuri noi si surprinzatoare, ca am cunoscut oameni misto, ca am incercat gustosenii locale, iar astea sunt parte din lucrurile pe care le ador la anul care tocmai se sfarseste.

Am reusit sa vedem Bruxelles, Sardinia, foarte putin din Danemarca, o parte din Peninsula Italiei, cate ceva de prin Slovenia, Budapesta din nou, Bulgaria pentru cateva zile de plaja si am vizitat chiar si cateva locuri prin tara noastra, prin zona Muntilor Apuseni.

Destul de mult pentru o familie cu 2 copii si un serviciu destul de solicitant, as zice eu, asa ca gandindu-ma la toate aceste vacante, ma simt mandra de noi si de anul care isi ia curand la revedere.

Si chiar daca serviciul ne-a cam epuizat anul acesta pe amandoi si ne-a tinut la distanta unul de celalalt si totodata de copii mai mult decat eram obisnuiti, nu o sa ma vait, pentru ca ne-am bucurat mult mai tare de fiecare clipa in familie.

Si nu o sa ma vait si pentru ca proiectele avute, desi au fost extrem de grele, au fost in acelasi timp poate printre cele mai frumoase pe care le-am avut pana acum atat eu, cat si Alex.

Dar cum nu pot merge toate bine, daca ar fi sa numesc totusi ceva la care nu am stat neparat bine anul care tocmai se sfarseste, cred ca as numi relatia de cuplu.

Si nu neaparat ca nu am stat bine, ci doar ca am cam ramas in urma cu timpul petrecut in doi. Sau de fapt nici nu stiu daca am ramas in urma…

Am avut cu siguranta alte prioritati, care din fericire au fost de comun acord stabilite. Consider asta un avantaj pentru relatia noastra si motivul pentru care nu e chiar atat de nasol pana la urma ca anul acesta ne-am cam lasat pe ultimul loc.

Asa ca daca as putea sa-mi doresc ceva pentru anul ce vine, ar fi sa reusesc sa combin mai bine si in cel mai placut mod posibil ceea ce iubesc sa fac cel mai mult:

• sa petrec suficient timp alaturi de familie si sa nu dau gres ca mama;
  • sa obtin proiecte cu oameni misto pentru ca iubesc cu adevarat ceea ce fac;
  • sa ma ocup mai mult de mine;
  • sa am mai mult timp pentru jurnalul nostru online pe care-l pretuiesc atat de mult;
  • sa cunosc oameni frumosi de la care sa am ce invata si sa ma bucur mai mult de cei pe care i-am strans langa mine de-a lungul timpului;
  • sa reusesc sa calatoresc in locuri noi pe care sa le explorez din plin alaturi de nazdravanii mei;
  • sa pot in acelasi timp sa fiu iubita sotului meu in cel mai frumos mod posibil.

Acum astept sa ne surprinda placut 2024, pentru ca eu stiu pentru ce voi lupta sa obtin de la el!